مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-09اقتصادي

هزینه درمان بیماران خاص و صعب العلاج با بیمه تکمیلی روزانه پرداخت می شود


مدیر شرکت بیمه آتیه سازان حافظ اصفهان گفت: با بیمه تکمیلی این شرکت امکان پذیرش در مراکز درمانی بدون نگرانی و به طور قطع محقق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ولی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این شرکت زیر مجموعه بیمه سلامت ایران است که حدود 22 سال در ارائه خدمات بیمه تکمیلی فعالیت دارد و بیمه شده ساکن اصفهان و تحت پوشش با مراجعه به مراکز درمانی قطعا پذیرش می شود.

وی افزود: این شرکت دولتی در درمان افتخار دارد که 7.

5 میلیون نفر در کشور و در اصفهان به 600 هزار نفر ارائه خدمات می دهد و در راستای اجرای اهداف درمان و سلامت باری را از دوش درمان کشور برداشته است.

ولی پور با بیان اینکه با بزرگترین بیمارستان ها قرارداد دارد، گفت: حدود 800 مرکز درمانی با شرکت  قرارداد دارند و بیمارستان و مرکز درمانی نیست که با بیمه آتیه سازان قرارداد نداشته باشد.

وی ادامه داد: بیمه شدگان با ارائه کد ملی به راحتی می توانند از خدمات درمانی استفاده کنند و به بیماران صعب العلاج و خاص نیز خدمات ویژه ارائه می شود که از مرحله تشخیص و درمان به صورت آنلاین خدمت دریافت می کنند.

وی افزود: این بیماران می توانند برای دریافت دارو به داروخانه های دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند و عقد قرارداد با بیمارستان های شهرستان ها از دیگر برنامه های این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه درمان بیماران خاص و صعب العلاج با بیمه تکمیلی روزانه پرداخت می شود

هزینه درمان بیماران خاص و صعب العلاج با بیمه تکمیلی روزانه پرداخت می شود