مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:452023-08-10سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب پاسداری از هویت ملی می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت:مشارکت حداکثری در انتخابات موجب پاسداری از هویت ملی می شود.

- بهنام نظری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت انتخابات اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: دوام و بقای هر جامعه ای به حضور حداکثری و نقش آفرینی مردم در صحنه است و امروز حضور حداکثری در انتخابات به عنوان یکی از ارکان مردم سالاری اهمیت بسیاری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم در نظام اسلامی است و پیام اقتدار ملی را به جهانیان مخابره می کند.

رییس ستاد انتخابات استان مرکزی ادامه داد: به کارگیری اراده ملی در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری موجب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت خواهد شد و زمینه پیشرفت و رسیدن به قله های سربلندی ملت را رقم خواهد زد.

نهایی شدن ثبت نام 331 متقاضی داوطلبی انتخابات مجلس در استان مرکزی وی با اشاره به آخرین روند پیش ثبت نام انتخابات مجلس در استان مرکزی گفت: تعداد متقاضیان پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سومین روز از این فرآیند در این استان به 331 نفر رسید.

نظری افزود: 106 نفر در روز اول، 103 نفر روز دوم و 122 نفر نیز در روز سوم از استان مرکزی متقاضی داوطلبی انتخابات مجلس شورای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب پاسداری از هویت ملی می شود

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب پاسداری از هویت ملی می شود