مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-03ورزشي

قرعه کشی کشتی آزاد نوجوانان جهان/ حضور 3 ایرانی در یک وزن!


نمایندگان ایران در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان رقبای خود را شناختند.

- قرعه کشی کشتی آزاد نوجوانان جهان/ حضور 3 ایرانی در یک وزن! نمایندگان ایران در رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان رقبای خود را شناختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم قرعه کشی رقابت های کشتی آزاد نوجوانان جهان 2023 در استانبول ترکیه برگزار شد و 10 آزادکار ایران در این رقابت ها رقبای خود را شناختند.

در وزن 45 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، اهورا خاطری در دور نخست با دانیل نگرو از مولداوی مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف، در دور دوم به مصاف برنده مبارزه میان بادوجان عباداله یف از ازبکستان و آقاشیرین آقاشرینوف از روسیه می رود.

در وزن 48 کیلوگرم که 20 شرکت کننده دارد، سام سیار در دور اول به مصاف روپش از هند می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور بعد با برنده کشتی میان عبدالمالیک جلال الدین اف از ازبکستان و بشیر وردیف از آذربایجان می رود.

در وزن 51 کیلوگرم که با حضور 17 نفر برگزار می شود، امیرمحمد نوازی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با اولجاس ژایونبایف از قزاقستان کشتی می گیرد.

در وزن 55 کیلوگرم که 26 نفر حضور دارند، امیررضا تیموری زاد در دور نخست به مصاف مارکوس بلازی از آمریکا می رود و در صورت غلبه بر این حریف، در دور دوم با عزت بردی آشیرگولیف از ترکمنستان کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه کشی کشتی آزاد نوجوانان جهان/ حضور 3 ایرانی در یک وزن!

قرعه کشی کشتی آزاد نوجوانان جهان/ حضور 3 ایرانی در یک وزن!