مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-20اقتصادي

صادرات کشاورزی لرستان نیازمند برندسازی و شناسنامه دار کردن محصولات است


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه ما در خصوص معرفی و عرضه محصولات کشاورزی اعم از باغی و زراعی کار چندانی نکرده ایم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، جهانبخش دولتشاه امروز در حاشیه جلسه طرح ملی شناسنامه دار کردن باغات استان، اظهار کرد: شناسنامه دار کردن باغات و حتی محصولات زراعی یک ضرورت است، برای صادرات محصولات وجود کیو آر کد یک نیاز مبرم است.

وی با تاکید بر اینکه شناسنامه دار کردن باغات و گلخانه ها یه یک عزم و همت جهادی نیاز دارد، گفت: با توجه به ظرفیت های مهم استان به ویژه در حوزه محصولات باغی باید همه دست به دست هم دهیم تا در مسیر شناسنامه دار کردن باغات قدم برداریم.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: وجود باغات متمرکز انجیر، وجود انارستان متمرکز و دیگر محصولات ضرورت شناسنامه دار کردن باغات را دو چندان کرده است.

دولتشاه گفت: با وجود این ظرفیت ها اما سهم ما از صادرات زیاد نیست، چون محصولات ما فاقد برند هستند، همین امر موجب شده محصولات ما حتی در حوزه زراعی هم به اسم دیگر استان ها صادر شود.

وی با اشاره به اینکه ما در خصوص معرفی و عرضه محصولات کشاورزی اعم از باغی و زراعی کار چندانی نکرده ایم، تاکید کرد: باید معرفی محصولات را با هدف صادرات در دستور کار ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کشاورزی لرستان نیازمند برندسازی و شناسنامه دار کردن محصولات است

صادرات کشاورزی لرستان نیازمند برندسازی و شناسنامه دار کردن محصولات است