مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:052023-08-05اقتصادي

پایش و مدیریت مصرف انواع فرآورده های نفتی در منطقه اردبیل


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل در جلسه تجزیه و تحلیل منطقه از پایش و مدیریت مصرف انواع فرآورده های نفتی در منطقه اردبیل خبر داد، - ایسنا/اردبیل مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل در جلسه تجزیه و تحلیل منطقه از پایش و مدیریت مصرف انواع فرآورده های نفتی در منطقه اردبیل خبر داد، گفت: در جریان چهار ماهه سال جاری شاهد افزایش 12 درصدی مصرف بنزین و کاهش مصرف نفت سفید و نفتگاز در سطح منطقه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حجت مدنی درباره تأمین و توزیع سوخت استان گفت: در جریان چهار ماهه سال جاری در قیاس با مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 12 درصدی مصرف بنزین و کاهش مصرف نفت سفید و نفتگاز در سطح منطقه بوده و با ذخایر مناسب و مطلوب، هیچ گونه مشکلی در رابطه با تامین و توزیع فرآورده در سطح منطقه نداریم.

وی درباره مصرف نفت سفید در بازه زمانی فوق نسبت به همین مدت در سال 1401 افزود: با آنالیز و قیاس ارقام مصرف امسال و سال قبل، این فرآورده با کاهش 59 درصدی همراه بوده است.

مدنی تصریح کرد: در مصرف نفتگاز غیر نیروگاهی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 5 درصدی هستیم.

مدیر منطقه اردبیل خاطر نشان کرد: مصرف فرآورده های نفتی در بخش های حمل و نقل 68 درصد، حرارتی یک درصد، برق 16 درصد، کشاورزی 11 درصد و پروژه ها و صنایع به ترتیب هر کدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش و مدیریت مصرف انواع فرآورده های نفتی در منطقه اردبیل

پایش و مدیریت مصرف انواع فرآورده های نفتی در منطقه اردبیل