مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 21:452023-08-08سياسي

خبرنگاران چشم تیز بین و زبان گویای جامعه هستند


سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه خبرنگاران چشم تیزبین و زبان گویای جامعه هستند، گفت: مدیران باید از طریف رسانه ها خدمات دولت را به مردم منتقل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حیدری عصر سه شنبه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد ضمن گرامیداشت این روز اظهار کرد: از نقد سازنده و اصلاح کننده که با مبانی فکری، اعتقادی و ارزشی جامعه در تضاد نباشد و جامعه پذیر باشد استقبال می کنیم.

وی صرف اطلاع رسانی از سوی خبرنگار را کافی ندانست و افزود: راهبری افکار عمومی از سوی رسانه ها باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و مورد تاکید است.

حیدری ارتباط مدیران با رسانه ها را ضروری خواند و ادامه داد: مدیران باید از طریق رسانه ها خدمات دولت را به مردم منتقل کنند.

وی با بیان اینکه مدیران با ارتباط گیری با اصحاب رسانه خدمات دولت را به مردم اطلاع رسانی کنند، گفت: رسانه ها می توانند به شکل ویژه ای ظرفیت ها و مشکلات جامعه را شناسایی و به مسئولان انتقال دهند و این امر می تواند نقش مؤثری در پیشرفت منطقه داشته باشد.

حیدری رسانه و مطبوعات را رکن چهارم دموکراسی ذکر کرد و افزود: خوشبختانه این مهم در نظام جمهوری اسلامی ایران به رسمیت شناخته شده و فعالیت 26 خبرنگار در شهرستان رودسر که از طریق دریافت مجوز استانی و کشوری فعالیت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران چشم تیز بین و زبان گویای جامعه هستند

خبرنگاران چشم تیز بین و زبان گویای جامعه هستند