مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-08سياسي

وقتی خدمت به مردم مناطق محروم دغدغه دانشجویان جهادگر کرمانشاهی می شود


فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: اردوی های جهادی تابستانی برنامه ثابت گروه های جهادی دانشجویان تمامی دانشگاه های استان کرمانشاه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، گروه جهادی شهید عظیمی بسیج دانشجویی دانشکده فنی اسلام آبادغرب در اوایل مردادماه امسال روستای قوچمی بخش حمیل را هدف سفر قرار داده اند تا علاوه بر انجام خدمات درمانی، برای عمران و آبادی و توسعه فرهنگی ساکنان این مناطق اقدام کنند.

این جوانان خوب می دانستند که پای گذاشتن در چنین سفری در این گرمای سوزان تابستان با کمترین امکانات و انجام فعالیت شبانه روزی سختی های خودش را دارد اما عشق به خدمت باعث شد تا آنان بتوانند خدمات ماندگاری را انجام دهند.

قاسم امجدیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در این خصوص، گفت: اردوی های جهادی تابستانی برنامه ثابت گروه های جهادی دانشجویان تمامی دانشگاه های استان کرمانشاه است.

وی ادامه داد: گروه جهادی شهید عظیمی یکی از گروه های دانشجویی است که با حضور 50 نفر از دانشجویان، طلاب خواهر و مشارکت مردم روستا از شنبه، 14 مردادماه آغاز شده و تا پنجشنبه نوزدهم همین ماه ادامه دارد.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ادامه داد: اردوی جهادی، مصداق حقیقی جهاد در راه خدا و در مقابل دشمن و اهداف دشمن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی خدمت به مردم مناطق محروم دغدغه دانشجویان جهادگر کرمانشاهی می شود

وقتی خدمت به مردم مناطق محروم دغدغه دانشجویان جهادگر کرمانشاهی می شود