مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:552023-08-19اقتصادي

علت جاماندن مسافران اصفهان به نجف چه بود؟


مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان در خصوص ناهماهنگی پیش آمده در پرواز اصفهان به نجف، نحوه فروش بلیت را دلیل این موضوع عنوان کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ ابوذر ضیایی مدیرکل فرودگاه های استان اصفهان در گفت وگو با فارس، در خصوص ناهماهنگی پیش آمده در پرواز اصفهان به نجف، نحوه فروش بلیت را دلیل این موضوع عنوان کرد و اظهار داشت: پرواز مذکور به صورت برنامه ای و هر هفته از فرودگاه شهید بهشتی انجام می شده است که شروع پروازهای ویژه اربعین باعث بروز این عدم هماهنگی بین آژانس مسافرتی و شرکت هواپیمایی شده است.

وی افزود: در راستای تکریم زائران و پس از انجام هماهنگی ها و پیگیری های لازم با مدیران آژانس مسافرتی و شرکت هواپیمایی مربوطه، مقرر شد پرواز فوق العاده ای به منظور انتقال مسافران جامانده از اصفهان به مقصد نجف تا پایان روز جاری بر قرار شود که ساعت این پرواز متعاقباً به مسافران اعلام خواهد شد.

ضیایی خاطرنشان کرد: پس از انجام پذیرایی از زائران در ترمینال پروازهای خارجی، مسافرین غیر بومی این پرواز توسط آژانس مسافرتی در داخل شهر اسکان، و الباقی مسافران به منازل خود بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امروز بر اساس ناهماهنگی بین آژانس مسافرتی و شرکت هواپیمایی 150 نفر از پرواز اصفهان-نجف باز ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت جاماندن مسافران اصفهان به نجف چه بود؟

علت جاماندن مسافران اصفهان به نجف چه بود؟