مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-19سياسي

برترین حافظان و قاریان قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند


نفرات برتر چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان مرکزی شب گذشته با معرفی نفرات برتر به کار خود در اراک پایان داد.

در این دوره از مسابقات  شرکت کنندگان خانم و متسابقین آقا در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 5 جزء، اذان و دعاخوانی به رقابت پرداختند.

در چهل و ششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم 69 نفر در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل ، حفظ، اذان و دعاخوانی  با یکدیگر به رقابت پرداختند که 46 نفر از این شرکت کنندگان برادر و 23 نفر خواهران بودند.

مسابقات در مرحله شهرستانی در 4 منطقه (زرندیه، ساوه، اراک و خمین) در تیرماه برگزار شد که از مجموع 719 ثبت نام  کننده 343 نفر در بخش آوایی مرحله شهرستانی شرکت نموده و در مجموع 69 نفر با کسب حد نصاب لازم موفق به راهیبابی به مسابقات استانی شدند.

با پایان این رقابت ها در بخش بانوان در رشته حفظ کل قرآن مبینا شیخی از اراک عنوان نخست و زینب مهدوی نکو از ساوه رتبه دوم را کسب کرد.

در رشته حفظ پنج جزء قرآن نیز اکرم جوانمرد از ساوه و زهره سلامی از تفرش و فهیمه طاهری از خمین به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابت ها را کسب کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین حافظان و قاریان قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند

برترین حافظان و قاریان قرآن کریم استان مرکزی معرفی شدند