مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-13سياسي

تذکر نماینده بیرجند به 3 وزیر


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی مجلس به سه وزیر راه و شهرسازی، بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین خسروی اسفزار، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی امروز در مجلس به سه وزیر بهداشت و درمان، راه و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی تذکر داد.

دومین تذکر نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به وزیر بهداشت و درمان در مورد افتتاح تمام بخش های بیمارستان خوسف در هفته دولت امسال بود که قول آن را به مردم این شهرستان داده بود.

تذکر خسروی به وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص نیافتن اعتبار جاده بیرجند- اسدیه بود که تنها تاکنون یک میلیارد تومان از اعتبار ناچیز 35 میلیارد تومان مصوب آن تخصیص یافته است.

تذکر نهایی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف هم به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد تعیین تکلیف بیمارستان میلاد بیرجند بود مصوبه سفر دوم رییس جمهور را به خراسان جنوبی دارد و 10 ماه قبل نیز سید صولت مرتضوی اعمال تعهد با قید فوریت را داده است اما هنوز عملیاتی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر نماینده بیرجند به 3 وزیر

تذکر نماینده بیرجند به 3 وزیر