مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:352023-07-26پزشكي

هرآنچه باید در مورد ذبح دام در این روزها بدانید


رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارت بر کشتار بهداشتی دام در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی توسط دامپزشکی استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی از اجرای طرح نظارت بر کشتار بهداشتی دام در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی توسط دامپزشکی استان خبر داد.

مریم ملکی در گفت وگو با ایسنا گفت: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و با توجه به ذبح دام نذری از سوی هیئت های عزاداری و برخی شهروندان، نظارت بهداشتی و شرعی بر کشتار دام نذری در تمامی شهرستان های استان توسط 45 اکیپ ثابت و سیار انجام می شود.

رییس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره کل دامپزشکی خراسان جنوبی تصریح کرد: دامپزشکی به منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان با استقرار 45 اکیپ ثابت و سیار متشکل از 81 نفر دامپزشک، بازرس بهداشت گوشت و ناظر شرعی اقدام به نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی می کند.

وی اظهار کرد: تمامی کشتارگاه های دام سطح استان که توسط بخش خصوصی و شهرداری ها مدیریت می شود در این ایام باز بوده و شهروندان و هیات های مذهبی می توانند دام های قربانی خود را به کشتارگاه ها منتقل و در آنجا قربانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرآنچه باید در مورد ذبح دام در این روزها بدانید

هرآنچه باید در مورد ذبح دام در این روزها بدانید