مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-08سياسي

مزار شهدای خبرنگار در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز گلباران شد


همزمان با 17 مرداد ماه، جمعی از اهالی رسانه استان با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، مزار شهدای رسانه را غباروبی و عطرافشانی کردند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با 17 مرداد ماه، جمعی از اهالی رسانه استان با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز، مزار شهدای رسانه را غباروبی و عطرافشانی کردند.

تراب محمدی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، بر ضرورت حل چالش ها و مشکلات موجود پیش روی اهالی رسانه تاکید کرد.

حسن گلی، معاون فرهنگی و رسانه ای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با گرامیداشت روز خبرنگار و همچنین یاد و خاطره ی شهدای رسانه، اظهار کرد: نامگذاری روز شهادت یک شهید بزرگوار به عنوان روز خبرنگار پیام معناداری دارد، چراکه شهدای بزرگوار با جان و خون خود پیام حقانیت، مظلومیت و انسانیت را به عالم مخابره کردند.

وی با تاکید بر اهمیت کار رسانه ها و فعالیت خبرنگاران، خاطرنشان کرد: امیدواریم اصحاب رسانه در عمل به رسالت های خود موفق بوده و مسئولان و دولتمردان نیز به وظایف خود در قبال اهالی رسانه عمل کنند.

گفتنی است؛ شهیدان علی اکبر سلامی، سید هادی غیبی، رحیم حسن پور، مجید جبار شهیر، امیر جدیری نام آور و غلامحسین حیدرنیا فتح آباد شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزار شهدای خبرنگار در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز گلباران شد

مزار شهدای خبرنگار در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز گلباران شد