مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-24سياسي

تعیین هیئت رییسه و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان


طی نشستی با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، سرپرست مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه معرفی و هیئت رییسه مجمع خیرین سلامت و مدیرعامل آن نیز انتخاب و تعیین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز آیین تکریم مدیر و معارفه سرپرست مدیریت سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت گیلان، بازرسان مجمع خیرین و جمعی از خیرین سلامت در سالن اجلاس حوزه ریاست برگزار شد.

  محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از تلاش های مجمع خیرین سلامت و گروه های مردم نهاد سلامت محور اظهار کرد: خیرین و گروه های مردم نهاد سلامت محور بدون منت در راستای ارتقای نظام سلامت تلاش می کنند و ما قدردان زحمات و اهداف خیرخواهانه آن ها هستیم.

  وی با اشاره به حساسیت ها و ضرورت مراقبت از تشکل خیرین و مردم نهاد افزود: خیرین به تشکلاتی نظیر مجمع خیرین به جهت کمک به نظام سلامت، اعتماد می کنند و باید این امانت به درستی حفظ و تقویت شود.

  در این نشست از زحمات کیانوش کوچکی نژاد، مدیر پیشین سازمان های مردم نهاد و خیرین سلامت دانشگاه تقدیر و غلامرضا عبدالله زاده به عنوان سرپرست این مدیریت، معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین هیئت رییسه و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان

تعیین هیئت رییسه و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گیلان