مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-07سياسي

تولید آنتی بادی های پلی کلونال پرمصرف در پژوهشگاه ابن سینای جهاد دانشگاهی


مجری طرح تولید آنتی بادی های پلی کلونال پرمصرف در پژوهشگاه ابن سینای جهاد دانشگاهی اظهار کرد: هدف اصلی طرح تولید آنتی بادی های پلی کلونال، تأمین آنتی بادی مورد نیاز شرکت های فعال در حوزه IVD است.

- اظهار کرد: هدف اصلی طرح تولید آنتی بادی های پلی کلونال، تأمین آنتی بادی مورد نیاز شرکت های فعال در حوزه IVD است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی-ابن سینا با طراحی و اجرای طرح تولید آنتی بادی های پلی کلونال پرمصرف در زمره تولیدکنندگان اصلی این محصول در کشور قرار گرفته است.

دکتر جعفر محمودیان عضو هیات علمی پژوهشگاه ابن سینا و مدیر طرح در گفت و گو با روابط عمومی جهاددانشگاهی با اشاره به اهمیت این آنتی بادی ها گفت: آنتی بادی ها مولکول هایی هستند که از نظر بیولوژیک بسیار فعال اند و به دلیل اتصال اختصاصی آنها به لیگاند مورد نظر، کاربردهای بالقوه فراوانی دارند.

آنتی بادی های پلی کلونال توسط رده های مختلف لنفوسیت های B ترشح می شوند و مجموعه ای از ایمونوگلوبولین ها هستند که در برابر یک آنتی ژن اختصاصی واکنش نشان می دهند و اپی توپ های متفاوتی را روی یک آنتی ژن شناسایی می کنند.

وی درباره کاربردهای این آنتی بادی ها بیان کرد: از جمله کاربردهای آنها می توان به تشخیص بیماری، درمان، و شناسایی و حذف آلاینده های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید آنتی بادی های پلی کلونال پرمصرف در پژوهشگاه ابن سینای جهاد دانشگاهی

تولید آنتی بادی های پلی کلونال پرمصرف در پژوهشگاه ابن سینای جهاد دانشگاهی