مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:002023-08-21اقتصادي

نبود راه روستایی اصلی ترین چالش روستای «فـراهـک»


فراهک، روستای 600 نفره در 80 کیلومتری سردشت، مرکز شهرستان بشاگرد در شرق استان هرمزگان که اصلی ترین چالش فراروی اهالی آن، نبود راه روستایی مناسب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها - مصیب رجایی: خدمات زیربنایی مانند راه های ارتباطی همواره از مهمترین عوامل توسعه هر منطقه محسوب می شود تا جایی که از جاده همیشه به عنوان رکن مهم توسعه یاد می شود و ایجاد امکان دسترسی مناسب به راه برای هر نقطه، سبب رشد دیگر زیرساخت ها و ایجاد رفاه و آسایش برای مردم و افزایش میزان بهره مندی از منابع و ظرفیت های دیگر می شود.

شهرستان بشاگرد علی رغم وجود پتانسیل های فراوان در حوزه های معدنی، دامداری، کشاورزی به ویژه کاشت گیاهان دارویی و گردشگری، راه های مواصلاتی مناسبی ندارد و سالانه شاهد تلفات در راه های این منطقه هستیم و از این رو برای حرکت در مسیر توسعه نیازمند وجود راه های ایمن و استاندارد است.

روستای فراهک با 600 نفر جمعیت از توابع شهرستان 40 هزار نفری بشاگرد واقع در استان هرمزگان، یکی از روستاهایی است که راه ارتباطی آن 20 کیلومتر با جاده اصلی فاصله دارد و هنوز خاکی است و در فصل تابستان با شروع نزولات جوی مسیرهای منتهی به روستا مسدود می شود و در صورت بروز هرگونه بیماری و نیاز به درمان امکان اعزام به مراکز درمانی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود راه روستایی اصلی ترین چالش روستای «فـراهـک»

نبود راه روستایی اصلی ترین چالش روستای «فـراهـک»