مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:062023-08-13سياسي

برپایی موکب مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای برای دومین سال متوالی


سروش علی اکبری، مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: با رایزنی که با رییس دانشگاه فنی و حرفه ای صورت گرفته است، - دبیر قرارگاه اربعین دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: موکب ابنأ الحسین با تشکیل کارگروه های تخصصی در شاخه های فنی و مهندسی نظیر برق و الکترونیک، تعمیرات کولر های آبی و گازی و تاسیسات به یاری مواکب فعال می پردازد.

سروش علی اکبری، مسئول مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: با رایزنی که با رییس دانشگاه فنی و حرفه ای صورت گرفته است، موکب مهارتی ابنأ الحسین با حضور دانش آموختگان و دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای کشور، با هدف خدمت تخصصی به زائرین اباعبدالحسین (ع) و مواکب، برای دومین سال پیاپی در طریق نجف به کربلا برپا می شود.

دبیر قرارگاه اربعین دانشگاه فنی و حرفه ای کشور تصریح کرد: موکب ابنأ الحسین با تشکیل کارگروه های تخصصی در شاخه های فنی و مهندسی نظیر برق و الکترونیک، تعمیرات کولر های آبی و گازی و تاسیسات به یاری مواکب فعال می پردازد.

علی اکبری افزود: در قسمت خدمت رسانی به زائران خدماتی نظیر خیاطی و تعمیرات لباس، کیف و کوله، تعمیرات کفش، تعمیرات کالسکه و ویلچر و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای برای دومین سال متوالی

برپایی موکب مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای برای دومین سال متوالی