مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-08اقتصادي

کاهش شانس باروری با افزایش سن ازدواج/ لزوم اختصاص مناسب اعتبار درمان ناباروری


مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا ضمن تاکید بر لزوم اختصاص مناسب اعتبارات مرتبط با هزینه های درمان ناباروری، تاکید کرد و خواستار آن شد که هر زوج نابارور با مراجعه به هر مرکز درمان ناباروری با ثبت اطلاعات بتواند اعتبار درمانی را قبل از شروع درمان به موسسه درمانی پرداخت کند.

- مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا ضمن تاکید بر لزوم اختصاص مناسب اعتبارات مرتبط با هزینه های درمان ناباروری، تاکید کرد و خواستار آن شد که هر زوج نابارور با مراجعه به هر مرکز درمان ناباروری با ثبت اطلاعات بتواند اعتبار درمانی را قبل از شروع درمان به موسسه درمانی پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی صادقی تبار - مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا در نشستی خبری گفت: بیش از 20 درصد زوجین نابارور هستند و ناباروی در همه دنیا در حال افزایش است و در عین حال سن ازدواج هم در همه کشورها افزایش یافته است.

بر اساس مقالات می بینیم میانگین سن بچه دار شدن زنان حتی در کشورهای خارجی سن 30 سال شده است و این موارد، موضوع ناباروری را تشدید می کند؛ چون با افزایش سن شانس بارداری هم کاهش می یابد.

وی با اشاره به موضوع سالمندی جمعیت طی سال های آتی، تصریح کرد: دو دهه دیگر معضل کشور نگهداری از سالمندان و کم بودن جمعیت مولد خواهد بود و باید بدانیم نمی توان با توصیه و مقاله کسی را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شانس باروری با افزایش سن ازدواج/ لزوم اختصاص مناسب اعتبار درمان ناباروری

کاهش شانس باروری با افزایش سن ازدواج/ لزوم اختصاص مناسب اعتبار درمان ناباروری