مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:102023-08-05اقتصادي

لاستیک بارز کردستان در پیچ و خم تامین ارز


یکی از مشکلاتی کە هم اکنون کارخانەهای تولیدی بە ویژە شرکت لاستیک بارز کردستان با آن روبەرو است بحث عدم تامین ارز برای ترخیص مواد اولیە تولید است.

- کارخانە لاستیک بارز کردستان، در راستای افزایش سرانە اشتغال صنعتی در استان تصویب و در سال 88 تأسیس و از مهر 89 تا خردادماە سال 90 فعالیت های اجرایی آن برای سفارش ماشین آلات، ساخت سولەها و ساختمان و تجهیزات آن آغاز شد.

در سال 1393 گشایش اعتباری طرح و پروژە در بانک مرکزی انجام و بحث واردات ماشین آلات و ساخت ماشین آلات شروع و در سال 96 بە بهرەبرداری رسید.

آنگونه که متولیان این مجموعه می گویند ظرفیت اسمی این کارخانە در حال حاضر 40 هزار تن تولید در سال است کە امسال بە واسطە افزایش ظرفیتی کە ایجاد شدە است این مهم محقق خواهد شد.

در سال های گذشتە ظرفیت اسمی کارخانە 36 هزار تن بود، اما طرح توسعە تولید برای رساندن ظرفیت اسمی شرکت در مرحلە اول به 40 هزار تن و مرحلە دوم 50 هزار تن در دست اجرا است.

شرکت بارز کردستان در حال حاضر بزرگترین تولیدکنندە تایر رادیال سواری در کشور است و در حال حاضر 25 درصد از لاستیک رادیال سواری از محدودە 13 تا 20 اینچ در این کارخانە تولید می شود.

لاستیک بارز در بهره وری تولید رتبه اول کشور را دارد مدیرعامل شرکت لاستیک بارز کردستان گفت: شرکت لاستیک بارز کردستان در سال گذشتە با تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاستیک بارز کردستان در پیچ و خم تامین ارز

لاستیک بارز کردستان در پیچ و خم تامین ارز