مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:552023-08-20سياسي

در صنعت دفاعی حرفی برای گفتن داریم و دشمن را ناامید کرده ایم


نماینده ولی فقیه در استان فارس به مناسبت روز صنعت دفاعی گفت: در عرصه صنایع دفاعی به مرزی برسیم که در سطح بین الملل جایگاه خود را ارتقا داده و دشمنان را از اینکه بخواهند به هر شکلی به حریم کشور و نظام جمهوری اسلامی تجاوز و بی احترامی کنند ناامید کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به مناسبت روز صنعت دفاعی جمعی از مدیران و مسئولین وزارت دفاع در استان فارس با آیت الله دژکام دیدار و گفت وگو کردند.

آیت الله دژکام ضمن تشکر از همه تلاش ها و مجاهدت هایی که برای کشور انجام می دهید، افزود: در عرصه صنایع دفاعی به مرزی برسیم که در سطح بین الملل جایگاه خود را ارتقا داده و دشمنان را از اینکه بخواهند به هر شکلی به حریم کشور و نظام جمهوری اسلامی تجاوز و بی احترامی کنند ناامید کنیم.

وی گفت: وضعیت موجود کشور نسبت به سال های آغاز انقلاب اسلامی بسیار تغییر کرده است، در زمان شاه پیشرفته ترین ارتش منطقه بودیم ولی ارتشی که ژاندارم آمریکا در منطقه بود و ارتش ایران نبود بنابراین هرچه از قدرت ارتش ما در آن زمان گفته می شود به عنوان یک تابعی از آمریکا و استکبار جهانی مطرحیم و مربوط به استقلال خودمان نیست و آن روز ایران نماینده استکبار بود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: وقتی گفتیم نه شرقی نه غربی مسلما تمام حمایت هایی که از ناحیه خصوصا آم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صنعت دفاعی حرفی برای گفتن داریم و دشمن را ناامید کرده ایم

در صنعت دفاعی حرفی برای گفتن داریم و دشمن را ناامید کرده ایم