مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 00:202023-08-13سياسي

فعالیت بیش از 500 سمن در استان مرکزی


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: سمن ها به عنوان حلقه مطمئن و واسط بین مردم و حاکمیت نقش های بسیار خوبی را ایفا کرده اند.

- ایسنا/مرکزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: سمن ها به عنوان حلقه مطمئن و واسط بین مردم و حاکمیت نقش های بسیار خوبی را ایفا کرده اند.

بهنام نظری عصر یکشنبه 22 مردادماه در نشست مشترک امور اجتماعی، فرهنگی، زنان و خانواده و تشکل های مردم نهاد استان اظهار کرد: فعالان سمن ها انسان های پاک و بی آلایشی هستند که بدون چشمداشت در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، محیط زیست، عمرانی، شهروندی و موضوعاتی که جامعه به آن دچار است، به عنوان حلقه ای بین حاکمیت و مردم در حال فعالیت هستند.

تلاش های شبانه روزی آنها در این عرصه قابل تحسین است.

وی ادامه داد: در استان مرکزی بالغ بر 500 سمن وجود دارد که هر کدام در عرصه های مختلف در حال فعالیت هستند و در این حوزه، از استان های شاخص هستیم.

وی افزود: سمن ها در حوزه های اجتماعی ارتباط موثری با نهادهای غیر دولتی دارند که به عنوان حلقه مطمئن و واسط بین مردم و حاکمیت نقش های بسیار خوبی را ایفا کرده اند.

یکی از وظایف وزارت کشور، توسعه کمی و کیفی نقش سمن ها در مشارکت های اجتماعی است که در هر عرصه می تواند منجر به توسعه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 500 سمن در استان مرکزی

فعالیت بیش از 500 سمن در استان مرکزی