مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-22فرهنگي

خطرناک ترین تعقیب و گریز سینما+ فیلم


فیلم «ارتباط فرانسوی» به داشتن یکی از فوق العاده ترین سکانس های تعقیب و گریز ماشینی در تاریخ سینما مشهور است، اما کارگردان این فیلم «ویلیام فریدکین» از روش های بسیار غیرمتعارف و حتی کاملا خطرناک برای ثبت آن استفاده کرد.

- فیلم ارتباط فرانسوی به داشتن یکی از فوق العاده ترین سکانس های تعقیب و گریز ماشینی در تاریخ سینما مشهور است، اما کارگردان این فیلم ویلیام فریدکین از روش های بسیار غیرمتعارف و حتی کاملا خطرناک برای ثبت آن استفاده کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ویلیام فریدکین فیلمساز آمریکایی که حدود دو هفته پیش در سن 87 سالگی درگذشت را بیشتر برای فیلم ژانر وحشت جن گیر می شناسند اما به گفته اکثر منتقدان تریلر پلیسی او با عنوان ارتباط فرانسوی با بازی جین هکمن و روی شیدر در سال 1971 را می توان برترین اثر این سینماگر دانست.

اما به یادماندنی ترین سکانس فیلم ارتباط فرانسوی مربوط به تعقیب و گریز ماشینی مرگبار است که فریدکین بیشتر آن را در یک برداشت و در ترافیک واقعی و در خیابان های مسدود نشده در نیویورک فیلمبرداری کرد.

فریدکین هفته ها را صرف هدایت بیل هیکمن راننده فیلم اتصال فرانسوی کرد و پس از آن بود که جین یکمن پشت فرمان ماشین پونتیاک لِمان نشست و فریدکین دوربین را پشت شانه اش کار گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطرناک ترین تعقیب و گریز سینما+ فیلم

خطرناک ترین تعقیب و گریز سینما+ فیلم