مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-10سياسي

بسیج جامعه زنان کمک کننده دستگاه ها در تحقق قانون جوانی جمعیت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، مینا بیابانی صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه های کردستان اظهار کرد: خبرنگاران انسانی متعالی هستند و می توانند روند توسعه هر جامعه را با مطالبه گری تسریع ببخشند.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران متعهد و سختکوش در تراز انقلاب اسلامی در راستای اهداف بلندی که انقلاب و امامین آن دارند تلاش و نقش آفرینی واقعی دارد.

مسوول بسیج جامعه زنان کشور به نقش بسیج جامعه زنان و اهداف و برنامه های آن در سطح کشور و استان اشاره کرد و گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته اقدامات بسیج جامعه زنان استان کردستان در حوزه های مختلف، فرهنگی، تحکیم بنیان خانواده، جوانی جمعیت، اشتغال و .

قابل قبول بوده است.

بیابانی گفت: بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان با بهره گیری از ظرفیت های مختلف توانسته همچنان روند رو به جلوی خود را در حوزه فرهنگی و اقتصاد مقاومتی و اشتغال حفظ و گام های اساسی در این حوزه بردارد.

وی با تاکید براینکه بسیج جامعه زنان کردستان ضمن توجه ویژه به نوآوری در کارها، اقدامات مبتکرانه مبتنی بر فکر و اندیشه را در بخش های مختلف مرتبط با بانوان در استان رقم زده است، گفت: هیئت اندیشه ورز استان از یک قوام خوب و عمق آگاهی به مسائل برخوردار و توانسته در احصای مسائل مربوط به زنان و ارائه راهکارهای مختلف در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج جامعه زنان کمک کننده دستگاه ها در تحقق قانون جوانی جمعیت است

بسیج جامعه زنان کمک کننده دستگاه ها در تحقق قانون جوانی جمعیت است