مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 08:302023-08-08سياسي

بازخوانی مثنوی مصائب خبرنگاران/مشکلات در تیتر نمی گنجد


مشکلات خبرنگاران خراسان جنوبی در بخش های بیمه، مسکن، مزایای ناچیز و نبود امنیت شغلی سال به سال تکرار می شود و در راستای رفع این ناملایت ها چاره ای جدی اندیشیده نمی شود.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: خبرنگاران پیش قراولان انعکاس کاستی ها و کمبودی های جامعه بوده که با واژه هایی از جنس دغدغه، درد و رنج جامعه را به مسئولان بازتاب می دهند و با استفاده از سلاح قلم در جبهه فرهنگی مقتدرانه ایستاده اند.

خوشبختانه خراسان جنوبی با دارا بودن خبرنگارانی جوان و پویا مشکلات زیادی در مسیر توسعه را هموار کرده و دست خیر خبرنگاران غبار از چهره محنت کشیده بسیاری از روستانشینان زدوده است.

حالا خبرنگارانی که برای بسیاری از دردها مرهم می شوند، خود با مشکلات زیادی گلاویز بوده و از سال ها قبل چشم انتظار نسخه ای شفابخش از سوی متولیان هستند.

چتر بسته بیمه برای خبرنگاران شاه بیت رنج نامه این قشر بوده و معتقدند رایزنی های مسئولان برای رفع این دغدغه تاکنون به فرجامی خوش ختم نشده است.

عدم برخورداری خبرنگاران از مسکن از دیگر نگرانی های این قشر بوده که حول محور بی توجهی ها می چرخد.

هر چند طرح ملی مسکن از گزینه های روی میز متولیان برای خانه دار شدن خبرنگاران است اما حقوق ناکافی خبرنگاران همان حلقه مفقوده در این طرح بوده که خانه را از خشت اول کج می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی مثنوی مصائب خبرنگاران/مشکلات در تیتر نمی گنجد

بازخوانی مثنوی مصائب خبرنگاران/مشکلات در تیتر نمی گنجد