مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-17سياسي

رقابت 58 هزار ایرانی در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف


رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اعلام اینکه در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی سازمان اوقاف 42 هزار نفر شرکت کردند، گفت: در سال جاری این عدد به 58 هزار نفر رسیده و با پیشرفت چشمگیری روبه رو بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حمید مجیدی مهر چهارشنبه شب در آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف مازندران که به میزبانی آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: لازم است در زمینه توجه به چهره های قرآنی که از سرمایه های واقعی و معنوی محسوب می شوند، اهتمام ویژه اندیشیده شود.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری مسابقات قرآنی رضایت و آرامش معنوی در شرکت کنندگان ایجاد شود، افزود: هر کس که در مسیر قرآن قرار گرفت، ایمن و بیمه خواهد بود و با قرآن گرفتن در مسیر قرآن عزت، مال و آبرو در دو دنیا نصیب آن می شود.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به افزایش سهمیه چهرهای قرآنی در مازندران برای حضور در مسابقات کشوری، تصریح کرد: با توجه به وجود 31 استان در سطح کشور باید افزایش سهمیه ها در روند برگزاری مسابقات خلل ایجاد نکند.

مجیدی مهر با اشاره به افزایش سهمیه ویژه برای چهره های قرآنی مازندران، گفت: در زمینه داوری مسابقات قرآنی با تمام دقت و نظارت وارد می شویم تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 58 هزار ایرانی در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف

رقابت 58 هزار ایرانی در چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف