مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 11:152023-07-31سياسي

رشد 88 درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی زراعی در کردستان


مدیرکل ثبت اسناد و املاک کردستان از رشد 88 درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی زراعی در این استان خبر داد و گفت: در طول سالجاری اسناد مالکیت 3 هزار و 374 قطعه برابر با 11 هزار و 442 هکتار از اراضی استان ثبت شده است.

- پیرمحمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به عنوان متولی اجرای قانون جامع حدنگار (کاداستر) معطوف به ماده 2 قانون، تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاستهای کلی برنامه هفتم توسعه ابلاغی از سوی رهبری و  همچنین سند تحول و تعالی قوه قضاییه مبنی بر تحقق 100درصدی فعالیت حدنگاری و کاداستر اراضی و املاک سرزمینی تمام توان خود را در سطح استان در این خصوص بکار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این اداره کل در همین راستا طی سال گذشته قرارگاه حدنگاری از جمله قرارگاه جهادی حدنگاری شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل ثبت استان و متناظر آن در ادارات ثبت شهرستان های تابعه و نظارت بر اجرای حدنگار تشکیل داده است.

به گفته وی، برگزاری جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستانی با حضور روسای دادگستری، دادستان ها، فرمانداران، بخشداران و روسای ادارات جهاد کشاورزی و امور اراضی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن  با محوریت اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی در هر شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت های موجود در شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 88 درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی زراعی در کردستان

رشد 88 درصدی صدور اسناد مالکیت اراضی زراعی در کردستان