مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-01سياسي

رسانه های انقلابی نقش مهمی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن دارند


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص اهمیت رسانه برای مقابله با جنگ نرم،گفت: رسانه های انقلابی نقش مهمی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن دارند.

- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی با بیان اینکه موضوع جریان شناسی رسانه ای مهم است، ادامه داد: رسانه در ایجاد سبک زندگی اسلامی نیز به صورت غیرمستقیم نقش مهمی دارد و حضرت آقا به موضوعات خانواده، زن، جوان و دیگر موارد نگاه متفاوتی دارند و نگاه صحیح اگر درست در جامعه تبیین شود و به دست مخاطب برسد مؤثر خواهد شد.

حجت الاسلام امامی افزود: آذربایجان غربی جز استان های حساس، تاریخی و مهم است و این موضوعات در استان ما به درستی تبیین نشده است و در موضوع بحث هویت ملی نیز حضرت آقا تأکید دارند.

وی با بیان اینکه نشر خوبی ها و هیئت خبرنگار از جمله طرح هایی هستند که در تبلیغات اسلامی راه اندازی شدند، گفت: باید طرح های عملیاتی زودبازده انجام شوند که هم اثر مثبت دارند و هم نوجوانی که علاقه مند به موضوعات خبرنگاری و رسانه هستند، یاد بگیرند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی ادامه داد: دنیا به ما محتاج است؛ ولی متأسفانه آن طور که باید این موضوع در جامعه اطلاع رسانی و تبیین شود، صورت نگرفته است و موضوع کار رسانه ای منطقه ای نیز باید موردتوجه قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های انقلابی نقش مهمی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن دارند

رسانه های انقلابی نقش مهمی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن دارند