مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 01:202023-08-15بين الملل

تأکید پنج کشور عربی و دبیرکل اتحادیه عرب بر لزوم حفظ یکپارچگی سوریه


وزرای خارجه عراق، مصر، عربستان، اردن و لبنان و دبیرکل اتحادیه عرب امروز سه شنبه در نشستی در قاهره، خواستار اقدام برای پایان بحران سوریه شدند.

- وزرای خارجه عراق، مصر، عربستان، اردن و لبنان و دبیرکل اتحادیه عرب امروز سه شنبه در نشستی در قاهره، خواستار اقدام برای پایان بحران سوریه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزرای خارجه عراق، مصر، عربستان، اردن و لبنان و دبیرکل اتحادیه عرب در نشست کمیته عربی ارتباط با سوریه در قاهره، ضمن بررسی مسائل دارای اهمیت مشترک، بر لزوم اتخاذ گام های عملی و موثر با هدف پایان بحران سوریه در راستای حفظ یکپارچگی، تمامیت و حاکمیت سوریه تأکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالجزیره، در بیانیه نشست کمیته ارتباط عربی با سوریه آمده است: تنها راه حل بحران سوریه راه حل سیاسی است و ما مشتاقانه منتظر از سرگیری کار در مسیر قانون اساسی هستیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: از اعلام سازمان ملل متحد و دولت سوریه مبنی بر دستیابی به توافق بر سر ارسال کمک های بشردوستانه استقبال می کنیم.

بیانیه نشست کمیته ارتباط عربی می افزاید: ما بر لزوم رسیدگی به بحران آوارگان با توجه به تمام عواقب آن بر مردم سوریه و کشورهای میزبان آنها تأکید می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید پنج کشور عربی و دبیرکل اتحادیه عرب بر لزوم حفظ یکپارچگی سوریه

تأکید پنج کشور عربی و دبیرکل اتحادیه عرب بر لزوم حفظ یکپارچگی سوریه