مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 01:002023-08-16اقتصادي

کشت محصولات استراتژیک با مصرف آب کم در شهرستان دشتستان


فرماندار دشتستان با اشاره به توسعه کشاورزی در بخش شبانکاره، گفت: کشت محصولات استراتژیک با مصرف آب کم در سطح شهرستان دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا طی ماه های اول کار این دولت بیان کرد: مشکلات بزرگ دیگر، تورم افسار گسیخته و ناامیدی مردم با توجه به مشکلات اقتصادی، کمبود مایحتاج روزانه خانواده ها، صف های تهیه اقلام مصرفی، 7 برابر شدن قیمت ارز طی چندین ماه، مشکلات بورس و متضرر شدن مردم، غیر قابل اعتماد شدن بازار کشور برای سرمایه گذاری، تحریم های ظالمانه آمریکا و دیگر کشورها علیه ملت ما که هنوز برقرار است که چشم اندازی دشوار و ناامید کننده را از آینده برای مردم متصور می ساخت.

وی تصریح کرد: دولت ایران قوی با هدف حل مشکلات مردم و بازگرداندن عزت کشور شروع به کار کرد که توجه به بکارگیری سیاست های مختلف از جمله ایجاد ارتباط و تعامل با همسایگان و ارتقای روابط اقتصادی متعدد توانست راه ها مختلفی را برای جذب سرمایه گذاری و ارتباطات اقتصادی بازگشایی کند.

بنافی با اذعان به تولید و فروش نفت کشور پس از بکارگیری سیاست های خارجی دولت ایران قوی گفت: عضویت در سازمان شانگهای یکی از نتایج سیاست های اثربخش این دولت در شکست تحریم ها و گشودن مسیرهای اقتصادی به روی کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت محصولات استراتژیک با مصرف آب کم در شهرستان دشتستان

کشت محصولات استراتژیک با مصرف آب کم در شهرستان دشتستان