مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-09سياسي

صنایع خوزستان در مبارزه با مواد مخدر مشارکت کنند


استاندار خوزستان در بازدید از روند اجرایی ساخت اردوگاه ترک اعتیاد الحدید گفت: انتظار می رود شرکت ها و دستگاه های مختلف استان خوزستان از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی برای راه اندازی و تجهیز این مرکز و همچنین کمک به مبارزه با مواد مخدر مشارکت داشته باشند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در بازدید از روند اجرایی ساخت اردوگاه ترک اعتیاد الحدید گفت: انتظار می رود شرکت ها و دستگاه های مختلف استان خوزستان از محل اعتبارات مسئولیت های اجتماعی برای راه اندازی و تجهیز این مرکز و همچنین کمک به مبارزه با مواد مخدر مشارکت داشته باشند.

علی اکبر حسینی محراب در حاشیه بازدید از روند اجرایی ساخت پروژه اردوگاه ترک اعتیاد الحدید استان خوزستان، گفت: برای راه اندازی و مدیریت این مرکز ترک اعتیاد اراده ما باید در راستای ریشه کنی پدیده اعتیاد باشد.

تا زمانی که تقاضا برای مواد مخدر نباشد عرضه و توزیعی هم شکل نمی گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در کنار کمک به روند ترک اعتیاد، پاکسازی مناطق آلوده نیز در دستور کار ما خواهد بود.

حسینی محراب گفت: خطر اعتیاد از طرق گوناگون در کمین کلیه آحاد جامعه است و ما باید از منظرهای روانشناسی، اجتماعی و فرهنگی کار مطالعاتی و برنامه های اجرایی مشخصی جهت مبارزه با این پدیده خانمان سوز داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع خوزستان در مبارزه با مواد مخدر مشارکت کنند

صنایع خوزستان در مبارزه با مواد مخدر مشارکت کنند