مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-15سياسي

دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس با امیرعبداللهیان


غلامحسین رضوانی نماینده تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و محمد صالح جوکار نماینده یزد و رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی به صورت .

- غلامحسین رضوانی نماینده تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی و محمد صالح جوکار نماینده یزد و رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی به صورت جداگانه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین رضوانی نماینده تهران در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش و کارکرد دیپلماسی عمومی در پیشبرد مسایل سیاست خارجی، خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر با وزارت امور خارجه در این زمینه شد.

همچنین محمد صالح جوکار نماینده یزد و رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی نیز در محل وزارت امور خارجه با حسین امیر عبداللهیان دیدار و رایزنی کرد.

جوکار در این ملاقات بر اهمیت دیپلماسی اقتصادی و لزوم تقویت ساز و کارهای لازم برای توسعه صادرات محصولات زراعی و صنعتی حوزه انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس با امیرعبداللهیان

دیدار تعدادی از نمایندگان مجلس با امیرعبداللهیان