مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 20:302023-07-23فرهنگي

تعطیلی سینما و تئاتر و خبری از «آخرین تولد» نوید محمودی


ثبت قرارداد اکران فیلم سینمایی نوید محمودی، تعطیلی سینماها و تئاتر در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی، جدیدترین مصوبات شورای صدور پروانه ساخت آثار غیر سینمایی، - همکاری صادق آهنگران و دولتمند خالف، اجرای حمید متبسم در هلند، تناقض هایی درباره تعرض به کوشک قاجاری و خطر گردشگران برای آکروپولیس از اخبار فرهنگی هنری یکم مردادماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز یکشنبه یکم مردادماه قرارداد اکران فیلم سینمایی آخرین تولد به کارگردانی نوید محمودی در شورای صنفی نمایش ثبت و همچنین تعطیلی سینماها در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی اعلام شد.

از جدیدترین مصوبات شورای پروانه ساخت تا تولید فیلم کوتاه همچنین اعلام شد که مراسم جشنواره تئاتر خیابانی مریوان بخشی از آثارش را شناخت همچنین با معرفی هیئت داوران شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی ، اسامی آثار منتخب بخش ملی این رویداد هنری اعلام شد.

بیانیه انجمن هنرهای نمایشی در پی هتک حرمت قرآن افزون بر این ها، هنرمندان و اعضای انجمن هنرهای نمایشی سراسر کشور در واکنش به بی حرمتی مجدد به قرآن و مقدسات دینی مسلمانان جهان و واکنش نشان ندادن کشور سوئد، اعلام کردند این عمل قبیح را محکوم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی سینما و تئاتر و خبری از «آخرین تولد» نوید محمودی

تعطیلی سینما و تئاتر و خبری از «آخرین تولد» نوید محمودی