مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-01سياسي

بازدید معاون رییس جمهور از پروژه ایمن سازی کریدور یوزپلنگ آسیایی در استان سمنان


دکتر علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به منظور بازدید از طرح ایمن سازی کریدور عبور یوزپلنگ آسیایی وارد استان سمنان شد.

- ایسنا/سمنان دکتر علی سلاجقه معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور به منظور بازدید از طرح ایمن سازی کریدور عبور یوزپلنگ آسیایی وارد استان سمنان شد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست 10 مردادماه با هدف بازدید و بررسی مراحل پیشرفت ایمن سازی کریدور عبور یوزپلنگ آسیایی در منطقه و محور میامی به سبزوار در جاده ترانزیتی سمنان_مشهد، به استان سمنان سفر کرد.

معاون رییس جمهور در بدو ورود به استان مورد استقبال جمعی از مسوولان استان قرار گرفت.

دکتر علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور همچنین با حضور در دفتر امام جمعه سمنان، با نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کرد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این دیدار به جهان شمول بودن محیط زیست و اهمیت حفظ آن اشاره و اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها در بیانات خود محیط زیست را به عنوان موضوع درجه یک عنوان و مسئولین کشور را به رعایت مسائل و ملاحظات زیست محیطی در برنامه های توسعه ای کشور توصیه کردند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه به تنوع زیستی بالای استان سمنان در بین استان های کشور اشاره کرد و گفت: قرار است در سفر امروز، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون رییس جمهور از پروژه ایمن سازی کریدور یوزپلنگ آسیایی در استان سمنان

بازدید معاون رییس جمهور از پروژه ایمن سازی کریدور یوزپلنگ آسیایی در استان سمنان