مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 07:202023-08-08اجتماعي

روستای مهجوری که مورد توجه دولت سیزدهم قرار گرفت


مردم روستاهای صعب العبور «اندوار و نشل» شاهد حضور مسؤولانی فراتر از بخشدار و فرماندار به خود نبودند ولی این بار میزبانی از استاندار مازندران باعث تعجب شان شد.

- خبرگزاری فارس مازندران- قربانعلی مسافر مردم روستاهای صعب العبور و کوهستانی اندوار و نشل شاهد حضور مسؤولانی فراتر از بخشدار و فرماندار در روستاهای محروم و کمتر برخوردار خود بودند، روستاهایی که با وجود جمعیت بومی از جمعیت های شناور زیادی میزبانی می کنند و در دل دامنه های سر به فلک کشیده دماوند در رشته کوه البرز دشت چشم نواز پر از موهبت بی نظیر الهی را نهفته است.

از منطقه پنجآب محور مواصلاتی هراز به همراه استاندار مازندران، معاونان استاندار، مدیران کل حوزه های مختلف مازندران، مسؤولان شهری و شهرستانی به سراغ مسیری رفتیم که پس از مسیر کوتاه با آسفالت نامطلوب، سر از جاده خاکی پر از چاله و ناهمواری 25 کیلومتری در آوردیم که پر بود از مناطق بسیار خطرناک، پیچ های تند و مسیرهای سیلاب.

سیل و سیلاب هم با راه روستایی نشل و اندوار قرار دیرینه دارد و معمولا به صورت فصلی هر بار بخش های وسیع از راه روستایی ناهموار را با خود می برد و گل و لای چسبنده و مشکل ساز به بار می آورد.

آخرین بار که مسیر ارتباطی اندوار سیلاب شدید را به خود دیده کمتر از یک ماه است که مناطق مختلفی از مسیر را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روستای مهجوری که مورد توجه دولت سیزدهم قرار گرفت

روستای مهجوری که مورد توجه دولت سیزدهم قرار گرفت