مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:202023-07-26حوادث

فعالیت پایگاه های انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی


مدیرکل انتقال خون مازندران از فعالیت پایگاه های انتقال خون استان در تاسوعا و عاشورای حسینی خبرداد.

- عبدالله محمدی فیروزجایی درباره فعالیت پایگاه های انتقال خون در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، گفت: تمامی پایگاه های انتقال خون استان در روز تاسوعای حسینی از ساعت 8:30 تا 13 فعال و آماده پذیرش عزاداران حسینی برای اهدای خون است.

وی اظهار کرد: در روز عاشورای حسینی نیز 6 پایگاه انتقال خون در شهرستان های ساری، بهشهر، بابل، آمل، تنکابن و چالوس از ساعت 8:30 تا 13 پذیرای داوطلبان اهدای خون است.

مدیرکل انتقال خون مازندران بیان کرد: همچنین تیم سیار انتقال خون صبح تاسوعا در روستای اسرم از ساعت 8 تا 12 و شب تاسوعا در روستای رکنی کلا  قائم شهر از ساعت 18 تا 22 و صبح عاشورا نیز در شهر سورک  از ساعت 8 تا 12 مستقر می شود.

محمدی فیروزجایی به اجرای پویش نذر خون در استان اشاره کرد و گفت: پویش نذر خون با شعار اهدای خون فرهنگ حسینی، نذر عاشقان از ابتدای محرم  همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز شد و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی از همراهی همیشگی مردم استان در امر اهدای خون قدردانی کرد و با توجه به نیاز روزانه بیماران و مراکز درمانی به خون و فرآورده های خون، از  مردم استان  به ویژه جوانان و بانوان  برای شرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت پایگاه های انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی

فعالیت پایگاه های انتقال خون مازندران در تاسوعا و عاشورای حسینی