مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 00:002023-07-22اقتصادي

ابلاغ 3 هزار و 424 میلیارد تومان اعتبار بودجه 1402 به گیلان


رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان از ابلاغ 3 هزار و 424 میلیارد تومان اعتبار بودجه سال جاری برای این استان خبر داد و گفت: این اعتبار نسبت به سال گذشته 37 درصد رشد داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شراره کاوسی عصر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهار کرد: توزیع بهینه منابع و اجرای عدالت محوری در شهرستان های گیلان مورد تاکید است.

وی با تاکید بر لزوم تخصیص بهینه منابع در اجرای پروژه ها، افزود: اقتصاد علم بهینه یابی است و در شرایط محدودیت منابع و فراوانی نیازها، بهینه یابی در اولویت قرار دارد.

رییس سازمان برنامه و بودجه گیلان با اشاره به استفاده از ظرفیت های قانونی در تأمین منابع مالی، اضافه کرد: در گذشته بر اساس نگاه شاخصه جمعیتی توزیع منابع صورت می گرفت که البته ایراداتی هم به این روش وارد بود.

کاوسی با بیان اینکه شاخصه های توزیع منابع تغییر پیدا کرده است، گفت: برای تخصیص بهتر منابع در کنار شاخص جمعیت، دو شاخص محرومیت و مساحت در شهرستان ها در توزیع منابع لحاظ شد.

وی با بیان اینکه احصاء تخصیص منابع برای پروژه های نیمه تمام گام نخست روش بهینه سازی بوده است، افزود: با بهینه سازی منابع شکاف توزیع منابع و اعتبارات در شهرستان ها را تا حد قابل توجهی کاهش دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 3 هزار و 424 میلیارد تومان اعتبار بودجه 1402 به گیلان

ابلاغ 3 هزار و 424 میلیارد تومان اعتبار بودجه 1402 به گیلان