مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 10:102023-07-25پزشكي

فعالیت 3 بیمارستان دامپزشکی برای پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی در ایلام


سه بیمارستان دامپزشکی، 5شرکت دارو، 16درمانگاه و 38داروخانه دامپزشکی برای اجرای برنامه های پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی در استان، - دکتر یونس احمدی مدیرکل دامپزشکی استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت:  برنامه های پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی در حال اجراست و در این دو سال واکسیناسیون بیش از 15 میلیون نوبت سر دام توسط دامپزشکی با استفاده از ظرفیت های خود اداره کل و بخش خصوص انجام شده است.

وی افزود: این واکسیناسیون ها برای مبارزه با بیماری های تب برفکی، طاعون نشخوار گنندگان کوچک (ppr)، بیماری آبله، بروسلوز، لپی اسکین و غیره بوده است.

مدیرکل دامپزشکی استان با اشاره به اقدامات 2 ساله بخش اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان، ادامه داد: در این دو سال بیش از 25 هزار و 716 قلم دارو توسط دامپزشکی استان ضبط و امحاء شد است.

احمدی اضافه کرد: همچنین چهار هزار و 961 مورد از مراکز بخش خصوصی دار و درمان بازدید شده است.

وی با اشاره به اینکه 62 مرکز درمانگاه، داروخانه و مرکز مایه کوبی در استان فعال است، گفت: سه بیمارستان دامپزشکی، 5 شرکت دارو، 16 درمانگاه و 38 داروخانه دامپزشکی در استان فعال هستند.

دکتر احمدی با اشاره به عملکرد بخش نظارت بر بهداشت فرآورده ها و مواد غذایی، عنوان کرد: در این دو سال 142 هزار و 634 بازدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3 بیمارستان دامپزشکی برای پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی در ایلام

فعالیت 3 بیمارستان دامپزشکی برای پیشگیری و مبارزه با بیماری های دامی در ایلام