مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 22:102023-07-26سياسي

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان به جمع زنان کارآفرین نیامد!


به رغم برنامه ریزی و دعوت قبلی برای حضور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان در جمع زنان بازرگان و کارآفرین استان، وی در این جلسه غیبت داشت! - خرم آباد - به رغم برنامه ریزی و دعوت قبلی برای حضور مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان در جمع زنان بازرگان و کارآفرین استان، وی در این جلسه غیبت داشت! خبرگزاری مهر - گروه استان ها: جلسه اتاق فکر زنان بازرگان لرستان در حالی روز چهارشنبه برگزار شد که بنا بود این نشست یک مهمان ویژه داشته باشد، فریبا ولی پور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان که نامش به عنوان مهمان اصلی در فهرست برنامه ها درج شده بود؛ اما به این نشست نیامد.

این در حالی است که مطابق برنامه در نظر گرفته شده بنا بود در این جلسه بانوان کارآفرین و بازرگان استان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کرده و از طریق مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان به گوش مدیریت ارشد استان برسانند! ارائه دو نفر از بانوان کارآفرین استان لرستان که با دست خالی مسیر سختی را طی کرده بودند و حالا تنها یک گوش شنوا برای شنیدن دغدغه هایشان می خواستند از بخش های جلسه اتاق فکر زنان بازرگان استان بود.

رییس کانون زنان بازرگان لرستان و عضو هیئت رییسه کانون زنان بازرگان ایران در این جلسه با بیان اینکه 72 ساعت قبل از برگزاری جلسه متن دعوت نامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان به جمع زنان کارآفرین نیامد!

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان به جمع زنان کارآفرین نیامد!