مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 19:052023-08-10ورزشي

درود بر مجتبی جباری ؛ یادمان خواهد ماند چه کاری کردی ...


چند روز بعد استاد محمدرضا شفیع کدکنی ادیب و شاعر برجسته به دیدار مجتبی جباری در کتابفروشی او رفت تا به نحوی از این حرکت فرهنگی مجتبی جباری حمایت و تقدیر کند.

- عصر ایران ؛ نهال موسوی - حدود یک ماه قبل خبر افتتاح یک کتابفروشی در تهران منتشر شد که در نوع خود جالب توجه بود، مجتبی جباری بازیکن بازیکن سابق تیم استقلال و تیم ملی این کتابفروشی را راه انداخت.

  در روز افتتاحیه کتابفروشی افراد شناخته شده و مطرح ورزشی و هنری حضور داشتند مانند وریا غفوری، پیمان معادی، سهراب پورناظری، سروش صحت و.

اما نکته جالب توجه این بود که چند روز بعد از افتتاح استاد محمدرضا شفیع کدکنی ادیب و شاعر برجسته به دیدار مجتبی جباری در کتابفروشی او رفت تا به نحوی از این حرکت فرهنگی مجتبی جباری حمایت و تقدیر کند.

مجتبی جباری از ابتدای دوره نوجوانی به حوزه فرهنگ و هنر به ویژه کتاب و کتابخوانی علاقه مند بوده و حتی در دوران فوتبال حرفه ایش هم در برنامه های فرهنگی و هنری از جمله افتتاحیه نمایشگاه ها و فیلم ها شرکت می کرد.

او گویا بعد از بازنشستگی از فوتبال پیشنهاد بازی در تئاتر و سینما را هم داشت ولی نپذیرفت و ترجیح داد به فعالیت در زمینه کتاب روی بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درود بر مجتبی جباری ؛ یادمان خواهد ماند چه کاری کردی ...

درود بر مجتبی جباری ؛ یادمان خواهد ماند چه کاری کردی ...