مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 13:502023-07-31بين الملل

نتانیاهو آلزایمر گرفته است


ترس پنهان شدهِ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در پسِ تهدیدات وی علیه حزب الله و اهداف پشت پرده افزایش عملیات داعش در سوریه، از محورهای مورد توجه روزنامه های مطرح جهان عرب است.

- خبرگزاری مهر ، گروه بین الملل: تهدیدات روز گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه حزب الله و لفاظی علیه مقاومت اسلامی در لبنان، باعث شده، تحلیلگران به نتانیاهو، شکست ذلت بار ارتش رژیم صهیونیستی را در جنگ تموز سال 2006 یادآور شوند.

عبدالباری عطوان تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله خود در روزنامه رأی الیوم نوشت: بنیامین نتانیاهو در نشست امنیتی روز گذشته خود برای بررسی تهدیدات مرزهای شمالی و نحوه جمع آوری چادرهای حزب الله لبنان از مزارع شبعا، تلاش کرد با مطرح کردن سخنان قلدرمآبانه، ترس و ناتوانی خود را از اقدام علیه نیروهای مقاومت لبنان، پنهان کند.

این در حالیست که ارتش رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی با شکاف داخلی گسترده و اوضاع روحی بسیار بدی دست و پنجه نرم می کند.

بی شک، نتانیاهو به دلیل بالارفتن سنش و سنگینی بحران های داخلی که ضربه به مغزش وارد آورده، دچار آلزایمر شده است چرا که حزب الله و طرفداران مقاومت، این روزها در سالگرد جنگ تموز 2006 قرار دارند؛ حزب الله با ربودن نظامیان صهیونیست، تل آویو و فرماندهان صهیونیست را وارد تله خود کرد و افسانه اسطوره ای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو آلزایمر گرفته است

نتانیاهو آلزایمر گرفته است