مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:552023-08-01سياسي

اعلام آمادگی پرستاران جهادی مازندران برای خدمت در پیاده روی


مسؤول موکب مردمی بیعت حسینی مرکز مازندران از آمادگی اعضای این موکب برای حضور در نهمین سفر اربعین خبر می دهد و می گوید که امسال با حجم بیشتری از استقبال جهادگران مواجه هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، در تب و تاب سوگواری آقا اباعبدالحسین (ع) و اهل بیت ایشان و درست در روزهایی که اسرای کربلا را به شام می برند؛ دل ها خیلی زودتر از سال های گذشته راهی کربلا و سفر اربعین شده است.

بازماندگان واقعه عاشورا در کنار حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در حالی که سراسر غم و ماتم بوده و حال جسمی و روحی نامناسبی داشتند از همان روز به اسارت گرفته شدند، نه خبری از پرستاری بود نه تسکین و نه برپایی مراسم عزا برای شهدا، اما امروز پس از گذشت هزاران سال از آن واقعه جهادگرانِ پرستار بی تاب پرستاری از زوار امام حسین (ع) و ابوالفضل عباس (ع) در کربلا هستند.

جهادگران زیادی برای حضور در موکب عمود 777 و ارائه خدمات به زائران اربعین ثبت نام کرده اند، اما پس از گزینش تنها 130 نفر انتخاب می شوند.

مسؤول موکب مردمی بیعت حسینی مرکز مازندران در گفت گو با فارس از آمادگی اعضای این موکب برای حضور در نهمین سفر اربعین خبر می دهد و می گوید: امسال با حجم بیشتری از استقبال جهادگران مواجه هستیم و این یعنی اربعین پرشورتری خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی پرستاران جهادی مازندران برای خدمت در پیاده روی

اعلام آمادگی پرستاران جهادی مازندران برای خدمت در پیاده روی