مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 14:562023-08-11سياسي

افراد متخصص و متعهد در گره گشایی از مشکلات مردم در انتخابات مجلس ثبت نام کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام شفیعی دارابی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری، اظهار کرد: هفته ای که گذشت 17 مرداد با عنوان روز خبرنگار نامگذاری شد و علت این انتخاب شهادت خبرنگار جمهوری اسلامی محمود صارمی در افغانستان همراه با 8 تن از سایر خبرنگاران بوده که این اقدام فرهنگی هم تجلیل از مقام خبرنگاران و هم گرامیداشت یاد شهدا بوده و جای قدردانی دارد.

وی افزود: بخشی از خیانت سفارت خائن انگلیس به جز برنامه ریزی برای شیخ فضل الله نوری، جریان روز خبرنگار است که به مناسبت این روز سفیر وقت انگلیس در پیام رسان خود مطرح کرد، ایران 17 مرداد را روز خبرنگار نام نهاده ما از ایران می خواهیم خبرنگارانی که در بند هستند را آزاد کند.

امام جمعه موقت مرکز مازندران اضافه کرد: باید اعلام کنیم سفیر وقت انگلیس یا جمهوری اسلامی را نمی شناسد و یا خود را به ندانستن می زند، به این دلیل که نمی داند مسؤولان ایران تأسی به رهبری می کنند و مقام معظم رهبری نیز در این زمینه فرمودند گذشت آن دورانی که بزنند و در بروند، امروز روز زدن و در رفتن نیست.

شفیعی دارابی ادامه داد: بلافاصله وزارت خارجه سفیر انگلیس را خواستند اینکه چرا دخالت می کنید باید قدرت جمهوری اسلامی را قدر بدانیم؛ چراکه بعد از این جریان سفیر خائن انگلیس مبنی بر آزاد کردن خبرنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد متخصص و متعهد در گره گشایی از مشکلات مردم در انتخابات مجلس ثبت نام کنند

افراد متخصص و متعهد در گره گشایی از مشکلات مردم در انتخابات مجلس ثبت نام کنند