مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:002023-08-18سياسي

دولتمردان سرنوشت سیاسی و اقتصادی ایران را به مذاکرات گره نمی زنند


دولتمردان ما سرنوشت سیاسی و اقتصادی ایران را به مذاکرات گره نمی زنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نمازجمعه این هفته رشت اظهار کرد: امروز در سایه انقلاب و جوانان این مرز و بوم، ایران اسلامی در قدرت دفاعی کشور زبانزد بوده و این موفقیت را مدیون خون شهدا و رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم.

وی به حادثه تروریستی شیراز که منجر به شهادت هموطنان عزیزمان شد اشاره کرد و افزود: رژیم منحوس صهیونیستی در تلاش است تا با تهدیدات و اقداماتی تمرکز را از روی خود بردارد و جبهه مقاومت را نشانه بگیرد اما به گفته تحلیلگران این رژیم به نابودی نزدیک است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمن با ایجاد تنش بین امت اسلام به دنبال خرابکاری بوده و این تنش در واقعه شاهچراغ مشهود است، گفت: ایجاد بحران و تلخ کردن کام ملت ایران در پس بی ارزش دانستن مذاکرات و برخورد ایران با دشمن از موضع قدرت یکی دیگر از اهداف شوم دشمن در ایجاد این واقعه دردناک بوده است.

وی با بیان اینکه در گذشته برخی ها آب خوردن ملت را به مذاکره ربط داده بودند، افزود: امروز همه می دانند که ایران از موضع قدرت حرف می زند و با تمام دنیا به غیر از آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی در ارتباط است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولتمردان سرنوشت سیاسی و اقتصادی ایران را به مذاکرات گره نمی زنند

دولتمردان سرنوشت سیاسی و اقتصادی ایران را به مذاکرات گره نمی زنند