مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 07:552023-08-06اجتماعي

شهروندان اصفهانی در طرح «شهربان» شهردار می شوند


معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: در طرح «شهربان»، شهروندان با دریافت امتیاز شهراندیش و عنوان «شهردار»، در کنار مدیریت شهری به اداره شهر می پردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی بقایی معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به سامانه تلفنی 137 به عنوان یک ابزار برای رصد مطالبات مردمی و به کارگیری آن برای ارزیابی نیروهای شهرداری در حوزه خدمات شهری در سال گذشته، اظهار داشت: امسال با استفاده از سامانه 137 و اجرای طرح شهربان ، نظارت به بخش مردمی واگذار شده و میزان رضایت یا نارضایتی شهروندان از این طریق ثبت می شود.

وی با بیان اینکه طرح شهربان شهروندان را قدم به قدم در مسیر مشارکت بیشتر قرار می د هد، تأکید کرد: هر گزارش از نارضایتی شهروندان به مبلغ 500 هزار تا 2 میلیون تومان جریمه خواهد داشت.

بقایی ادامه داد: هنگامی که شهروندان با سامانه 137 ارتباط برقرار می کنند در واقع به عنوان شهربان از مشکلات شهر گزارش می دهند، به بعضی از این شهربان ها کد خاصی داده می شود تا زمانی که آن ها برای سامانه پیام ارسال می کنند، به میزان تماس بیشتر برای آن ها امتیاز ویژه در نظر گرفته شود که بر این اساس، به ترتیب مرتبه شهریار و سپس شهراندیش را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان اصفهانی در طرح «شهربان» شهردار می شوند

شهروندان اصفهانی در طرح «شهربان» شهردار می شوند