مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 10:352023-07-31سياسي

تذکر لسانی یک وظیفه همگانی است


معاون شهرستان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: ستاد امر به معروف باید کاری کند که امر به معروف و نهی از منکر یک فرهنگ عمومی شود و تذکر لسانی یک وظیفه همگانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام امین امینیان صبح دوشنبه در همایش آمرین به معروف اردستان، اظهار داشت: بنابر روایات تمام خوبی ها در مقابل امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره ای ناچیز در برابر دریا است و اگر می خواهیم شهرستانی اهل حیا، عفت، جهاد و شهادت باشد باید امر به معروف را در آن جامعه نهادینه کنیم.

وی افزود: از ابتدای انقلاب یکی از نهادهای انقلابی که امام راحل دستور راه اندازی آن را دادند سازمان امر به معروف و نهی از منکر بود که اکنون در قالب ستاد امر به معروف است و امام راحل در پیام خود برای راه اندازی این ستاد بیان کرده بودند که این ستاد ناظر بر عملکرد دولت و سایر دستگاه ها باشد.

معاون شهرستان های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان خاطرنشان کرد: اعضای ستاد امر به معروف و افرادی که در این ستاد حضور دارند باید کاری کنند که امر به معروف و نهی از منکر یک فرهنگ عمومی شود و باید با ویروس های مخرب فرهنگی، اعتقادی، سیاسی در جامعه برخورد شود همچنین اعضای خانواده نیز نسبت به یکدیگر این وظیفه را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر لسانی یک وظیفه همگانی است

تذکر لسانی یک وظیفه همگانی است