مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 10:312023-08-22سياسي

رفع تحریف ها مهمترین دستاورد سوگواره تعزیه زرندیه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک جوانمرد صبح امروز در حاشیه اجرای گروه های هفتمین سوگواره تعزیه خوانی زرندیه،  با  اشاره به اینکه هفتمین سوگواره تعزیه این شهرستان پذیرای 11 گروه است، گفت: کاهش ایرادات و رفع تحریف ها مهمترین دستاوردهای برگزاری این سوگواره در هفت سال گذشته است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه این شهرستان ظرفیت های خوبی در هنر تعزیه دارد طی هفت سال گذشته اقدام به برگزاری سوگواره شهرستانی تعزیه برای ارتقای سطح کیفی این هنر شده است.

وی، با اشاره به اینکه در این سوگواره 11 گروه تعزیه خوانی از نقاط مختلف شهرستان حضور دارند، افزود: تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف به ویژه در بخش های لباس، نسخ و جلوگیری از تحریف از جمله اهداف این سوگواره است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه یادآور شد: در طی هفت سال گذشته داورانی متشکل از تعزیه خوانان مطرح از نقاط مختلف کشور در دوره های مختلف این سوگواره حضور داشتند که در نتیجه برگزاری سوگواره و داوری آنان باعث کاهش ایرادات و رفع تحریف ها در تعزیه خوانی شهرستان شده است.

وی گفت: به گواه داوران هفتمین دوره سوگواره شامل ابوالفضل میرزا احمدی از شهرستان شهریار تهران، حسن و اسماعیل مجللی هر 2 از استان مرکزی، ایرادات و نقاط ضعف تعزیه خوانان این شهرستان در این دوره کمتر بوده و نقاط قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تحریف ها مهمترین دستاورد سوگواره تعزیه زرندیه است

رفع تحریف ها مهمترین دستاورد سوگواره تعزیه زرندیه است