مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-17ورزشي

بازگویی خاطرات آزادگان، شهدا و جانبازان نماد بارز جهاد تبیین است


استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به بازگویی نسل جدید با خاطرات و ویژگی های آزادگان، گفت: باید با ساخت محصولات فرهنگی فاخر و ارزشمند، خاطرات، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در مراسم یادواره 360 شهید ورزشکار و گرامیداشت شهدای مدافع حرم و امنیت استان در گلزار شهدای رشت با تبریک ورود سالروز ورود اسرای عزیز به کشور اظهار کرد: اسرا نماد ایثار، فداکاری و ایمان بوده و در برابر دژخیمان رژیم بعث عراق ایستادگی کرده و با مقاومت خود باعث سربلندی این نظام مقدس شدند.

وی با اشاره به تبعیت اسرا از امام موسی کاظم (ع) در خصوص ایستادگی در برابر دشمن، گفت: در این استان 2 هزار و 700 ِآزاده وجود دارد و آنان را باید پرچمدار و چراغ راه آیندگان دانسته و زیر پرچم شهدا، جانبازان و آزادگان حرکت کنیم.

استاندار گیلان با تأکید لزوم توجه به بازگویی نسل جدید با خاطرات و ویژگی های آزادگان، افزود: باید با ساخت محصولات فرهنگی فاخر و ارزشمند، خاطرات، زندگی نامه و ویژگی شهدا، جانبازان و آزادگان برای نسل جدید تبیین کنیم زیرا تنها در اینصورت می توان بر دشمنان غلبه کرد.

عباسی، دشمنی استکبار و کشورهای اروپایی علیه جمهوری اسلامی و مردم را نماد مظلومیت اسلام دانست و بیان کرد: در دهه 60 عده ای از جوانان ایران اسلامی به امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگویی خاطرات آزادگان، شهدا و جانبازان نماد بارز جهاد تبیین است

بازگویی خاطرات آزادگان، شهدا و جانبازان نماد بارز جهاد تبیین است