مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:502023-07-26سياسي

انجام تمهیدات لازم برای برگزاری اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل


فرماندار اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل انجام شده و این مراسم به صورت باشکوه برگزار می شود.

- ایسنا/اردبیل فرماندار اردبیل در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل انجام شده و این مراسم به صورت باشکوه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد اعتماد اعجازی از آمادگی دستگاه های خدمات رسانی در این مراسم ها خبر داد و افزود: تمهیدات لازم برای خدمات دهی مناسب و شایسته در این مراسم انجام شده است.

وی با تأکید بر رعایت حرمت ویژه مسیر پیاده راه عالی قاپو و بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی، فضاسازی مناسب پیاده راه عالی قاپو و محوطه های آن با محوریت عزاداری ماه محرم را ضروری دانست و اظهار کرد: مراکز بهداشتی، درمانی و خدماتی هم در این دو روز به صورت 24 ساعته خدمات ارائه خواهند کرد.

اعتماد اعجازی ادامه داد: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی اردبیل زبانزد عام و خاص است و این مراسم به طور زنده از شبکه های سراسری و بین المللی پخش می شود.

وی تصریح کرد: علی رغم تأکید بر سندهای دیرینه عزاداری اردبیل، تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و در امنیت این مراسم ها انجام شده است و اردبیلی ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام تمهیدات لازم برای برگزاری اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل

انجام تمهیدات لازم برای برگزاری اجتماع تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل