مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-22سياسي

صهیونیست ها پشت پرده اهانت به قرآن هستند/مسلمانان اقدامی جدی کنند


یک کارشناس مسائل منطقه ضمن محکومیت توهین به قرآن کریم در برخی از کشورهای غربی، گفت: پشت پرده این ماجرا اتاق فکر صهیونیست هاست و مسلمانان باید در مقابل این جسارت ها اقدامی جدی کنند.

- اصغر زارعی کارشناس مسائل سیاسی بین المللی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص عدم واکنش مناسب کشورهای اسلامی نسبت به اهانت کشورهای غربی به قرآن کریم، گفت: 57 کشور عضو کنفرانس اسلامی هستند و جمعیت دو میلیاردی را تشکیل می دهند و امروز به بزرگترین ارزش دینی و اعتقادی این تعداد مسلمان توهین شده است.

وی افزود: امروز استانداردهای دوگانه ای در جهان غرب حاکم است و نظام سلطه برای تداوم سلطه خود سازوکارها و ابزارهای لازم را در اختیار دارد.

متأسفانه آنان با تکیه بر این ابزارها و استانداردهای دوگانه سعی می کنند که ارزش های پست خود را جهانی سازی کنند و از آن به عنوان یک ابزار فشار و اهرم علیه ملت های دیگر استفاده کنند.

زارعی در ادامه در خصوص عدم اتحاد کشورهای اسلامی، اظهار داشت: عدم همبستگی و عدم اتحاد لازم بین کشورهای اسلامی و عدم یک اقدام مؤثر باعث شده که روز به روز این اقدامات ابعاد گسترده تری پیدا کند و کشورهای اسلامی رسماً هیچ اقدام مؤثری در این زمینه انجام ندادند و این خود باعث بدتر شدن این وضعیت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها پشت پرده اهانت به قرآن هستند/مسلمانان اقدامی جدی کنند

صهیونیست ها پشت پرده اهانت به قرآن هستند/مسلمانان اقدامی جدی کنند