مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 20:352023-08-08اجتماعي

برنامه ریزی برای ساخت روزبازارهای دستفروشی در کرج


شهردار کرج از برنامه ریزی برای ساخت روزبازارهای جدید برای ساماندهی دستفروشان و جمع آوری آنها از پیاده روهای شهر خبر داد.

- ایسنا/البرز شهردار کرج از برنامه ریزی برای ساخت روزبازارهای جدید برای ساماندهی دستفروشان و جمع آوری آنها از پیاده روهای شهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد کیانی روز سه شنبه 17 مرداد در نشست شهرداران مناطق دهگانه کرج اظهار کرد: تمام مناطق شهری کرج موظف به احداث روزبازارهای جدید برای ساماندهی دستفروشان هستند.

وی با اشاره به معضلات و مشکلات دستفروشی در معابر کرج گفت: با انتقال دستفروشان به مکان های مناسب شاهد کاهش آسیب ها در این بخش خواهیم بود.

کیانی، به کارگیری شیوه نامه موجود در رابطه با دستفروشان را یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات در این زمینه عنوان کرد و یادآور شد: در صورت اجرای دقیق شیوه نامه، بخش قابل توجهی از معضلات مربوطه رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکی از برنامه های مجموعه مدیریت شهری و به ویژه خدمات شهری باید حول محور رفع معضل دستفروشی و ساماندهی آن باشد.

شهردار کرج گفت: طبق بررسی ها، بیشتر دستفروشان سطح شهر کرج از شهرهای اقماری به این کلانشهر مراجعه می کنند و ساکن کرج نیستند.

شهردار کرج ادامه داد: بر همین اساس ضروری است مناطقی که شاهد حضور پررنگ تر دستفروشان هستند، هر چه زودتر بررسی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای ساخت روزبازارهای دستفروشی در کرج

برنامه ریزی برای ساخت روزبازارهای دستفروشی در کرج