مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-04اقتصادي

آخرین وضعیت تامین آب در بزرگترین انارستان متمرکز کشور


معاون برنامه ریزی آب منطقه ای لرستان گفت: دستگاه قضایی با افرادی که در سیاب آب فروشی می کنند برخورد می کند.

- ایسنا/لرستان معاون برنامه ریزی آب منطقه ای لرستان گفت: دستگاه قضایی با افرادی که در "سیاب" آب فروشی می کنند برخورد می کند.

بهروز ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا در خصوص ساماندهی انارستان سیاب کوهدشت، اظهار کرد: در انارستان سیاب به هیچ زمینی مجوز تامین آب نمی دهیم مگر باغاتی که حداقل چندین سال از عمر آنها گذشته باشد.

وی ادامه داد: عده ای به غلط از نبود کاداستر سوءاستفاده کرده و برای یک سری اراضی که سند آنها مشاع بوده، مجوز گرفتند و این باغات را اجاره می دهند و پول های هنگفتی را از مردم می گیرند.

معاون برنامه ریزی آب منطقه ای لرستان گفت: این باغات چندین ساله را مورد ساماندهی قرار دادیم و به هر چهار پنج هکتار یک مجوز برداشت آب داده می شود تا دیگر حق برداشت آب اجاره داده نشود بلکه این افراد به صورت قانونی آب مصرف کنند و با این اوصاف جلوی سوءاستفاده یک عده از افراد گرفته شده و از این کار ناراحت هستند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه 47 باغستان قدیمی در سرچشمه سیاب قرار دارند، افزود: وقتی 600 لیتر آب در رودخانه داریم کل آب را مصرف می کنند و به قدری مصرف آنها بالاتر از حد مجاز بوده که آنهایی که در پایین دست قرار دارد چاه زدند و آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت تامین آب در بزرگترین انارستان متمرکز کشور

آخرین وضعیت تامین آب در بزرگترین انارستان متمرکز کشور